wtorek, 27 czerwca 2017

(Lifestyle) Oszczędzanie to potęga

Witam ponownie!

No więc dzisiaj wszystko prezentuje się nieco lepiej. 2 sprzedaże i wpłata otrzymana, do tego dużo monet o nominale 2 euro trafiło do mojej numizmatycznej kolekcji (Trafiła mi się irlandzka Hibernia z 2016, włoskie Torino z 2006 i Finlandia 2007).

No i wczoraj mieliśmy poniedziałek, czyli dzień mojej wypłaty za pracę w rzeźniku. Już po "robocie" pobiegłem do bankomatu i odłożyłem co nie co gotówki na realizację mojego celu. Oszczędności to potęga pieniądza. Ale trzeba to robić umiejętnie. Nie za dużo, nie za mało. Nie żałujcie sobie życia, ale też nie przesadzajcie z wydawaniem 1000 zł co każdy weekend na imprezie. Myślcie.

Co do celów, nic się nie zmieniło, dbam każdego dnia o moją inwestycję w TheAdsTeam (chodzi o to, żeby wyklikać te 10 reklam) a jutro rozegram moją pierwszą w tym tygodniu sesję pokerową. A jeszcze dziś wieczorem zajmę się poszukiwaniem nowych grup na facebooku, co mam nadzieję zwiększy moją sprzedaż.

Kocham zarabiać. Legalnie zarabiać.

Zarobione i zaoszczędzone 27.06.2017 - 493 zł

OSZCZĘDNOŚCI: 10 730 ZŁ
SPRZEDAŻ: 947 ZŁ
HOBBY: 40 ZŁ
INTERNET: 32 ZŁ

ILE MAM : 11 749 ZŁ (+ 493 ZŁ)
CEL GŁÓWNY : 500 000 ZŁ
ILE BRAKUJE : 488 251 ZŁ
PROCENT OSIĄGNIĘTEGO CELU GŁÓWNEGO : 2,35 % (+ 0,10%)

Miłego dnia moi drodzy. To dzisiaj na sam koniec kolejne zdjęcie ze słonecznej Irlandii:


pisał Laptopowy Półmilioner

1 komentarz: